مایکروسافت به خاطر انتشار ناخواسته نسخه اولیه ویندوز ۱۰ عذرخواهی کرد.
نشنال سافت - پنج‌شنبه هفته گذشته مایکروسافت به صورت تصادفی یک نسخه آزمایشی از Windows ۱۰ builds را که برای توسعه بیشتر به صورت داخلی مورد استفاده قرار می‌گرفت، برای گروه کوچکی از دستگاه‌های مبتنی بر طرح Windows Insider عرضه کرد.
مایکروسافت به خاطر انتشار ناخواسته نسخه اولیه ویندوز ۱۰ عذرخواهی کرد.

پنج‌شنبه هفته گذشته مایکروسافت به صورت تصادفی یک نسخه آزمایشی از Windows ۱۰ builds را که برای توسعه بیشتر به صورت داخلی مورد استفاده قرار می‌گرفت، برای گروه کوچکی از دستگاه‌های مبتنی بر طرح Windows Insider عرضه کرد. به گزارش وب‌سایت pcworld، «دونا ساکار» یکی از ناظران فناوری در این خصوص گفت: «این اتفاق یک استقرار ناخواسته بود که به سیستم مهندسی کنترل مربوط می‌شود و به صورت کاملاً اتفاقی در اختیار اعضای گروه Insider قرار گرفته است».

عرضه این نسخه اولیه از سیستم عامل مایکروسافت هرگز برای استفاده عمومی آماده نشده است و می‌تواند روی ثبات رایانه تأثیر منفی برجا بگذارد. 

رایانه‌هایی که مبتنی بر طرح Windows Insider فعالیت می‌کنند به صورت خودکار این نسخه اولیه را دریافت کرده‌اند. ساکار هشدار داد نسخه آزمایشی که به صورت تصادفی عرضه شده است می‌تواند تأثیرات مخربی را روی رایانه برجا بگذارد بیشتر از نسخه‌های عمومی Builds آسیب‌رسان باشد.

ساکار همچنین اعلام کرد کاربرانی که از این اتفاق آسیب دیدند می‌توانند منتظر اصلاحیه مایکروسافت بمانند تا نسخه بعدی Builds عرضه شود. 

تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بلوار آرش
0919 5305100 ارتباط با مشتریان