پاکسازی مرورگر کروم از آگهی‌های ناخواسته
نشنال سافت - شرکت گوگل از مدت‌ها قبل تلاش فراوانی را برای مسدودسازی آگهی‌های تبلیغاتی ناخواسته در مرورگر اینترنتی کروم انجام داد.
پاکسازی مرورگر کروم از آگهی‌های ناخواسته

نشنال سافت - شرکت گوگل از مدت‌ها قبل تلاش فراوانی را برای مسدودسازی آگهی‌های تبلیغاتی ناخواسته در مرورگر اینترنتی کروم انجام داد. با این وجود هرگز قابلیتی که به راحتی در دسترس کاربران قرار گیرد در این زمینه ارایه نشد. به گزارش pcworld، برای آنکه سیستم داخلی مسدودسازی آگهی‌های ناخواسته در کروم فعال شود شما باید وارد بخش تنظیمات شوید و به صورت جزئی در آن جست‌وجو کنید. بر این اساس بسیاری از کاربران که این مرورگر اینترنتی را مورد استفاده قرار می‌دهند به درستی نمی‌توانند این گزینه در کدام بخش از تنظیمات کروم قرار دارد. با این وجود گوگل هم‌اکنون اقدامات قابل توجهی انجام داده است تا جلوی انتشار این آگهی‌ها را بهتر و گسترده‌تر بگیرد.

«سریدار راماسوامی» مدیر مرکز تبلیغات و بازرگانی کروم در شرکت گوگل با انتشار مطلبی روی وبلاگ رسمی این شرکت توضیح داد استراتژی جدید آنها برای مقابله با آگهی‌های تبلیغاتی به عنوان بخشی از طرح گسترده «وب بهتر برای همه» محسوب می‌شود.

او توضیح داد گوگل در این زمینه همکاری‌هایی را با گروه صنعتی Coalition for Better Ads آغاز کرده است که از دیگر اعضای گروه مذکور می‌توان به شرکت‌های فیسبوک، News Corp. و Unilever اشاره کرد. این گروه می‌کوشد دستورالعمل واضح‌، عمومی و مبتنی بر داده را ارایه دهد تا مشخص شود این صنعت چگونه می‌تواند نحوه انتشار آگهی‌های تبلیغاتی را برای کاربران ارتقا دهد.

راماسوامی در این خصوص توضیح داد: «ما در پی گفت‌وگوهای خود با Coalition و دیگر گروه‌های صنعتی در نظر داریم جلوی انتشار آگهی‌های ناخواسته در کروم را بگیریم. این اصلاحیه مربوط به آگهی‌هایی می‌شود که روی سایت‌های منتشر شده‌اند و به صورت ناخواسته به نمایش درمی‌آیند. این فرآیند بر اساس استاندارد Better Ads Standards از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود».

تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بلوار آرش
0919 5305100 ارتباط با مشتریان