Skuire Blog
1397/5/14

ویکیپدیا با هوش مصنوعی

یک تیم تحقیقاتی امکانی برای تولید مقاله ویکیپدیا با استفاده از هوش مصنوعی فراهم کرده و تا کنون ۱۰۰ مقاله در این مورد نوشته است.
Skuire Blog
1397/5/3

گوگل داکس مبتنی بر هوش مصنوعی

گوگل‌داکس با کمک سرویس جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، گرامر و دستور زبان جملات نوشتاری را بررسی کرده و پیشنهاداتی برای اصلاح آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
Skuire Blog
1397/4/19

استارتاپ فعال در زمینه هوش مصنوعی

کدنویس‌های کندی‌کراش، اسپاتیفای و Klarna استارتاپی راه‌اندازی کرده‌اند که امکان استفاده از هوش مصنوعی را برای همه‌ی کسب‌وکارها فراهم کرده است.
Skuire Blog
1397/3/20

پلتفرم Workplace by Facebook به‌روز شد

Workplace by Facebook نام یک پلتفرم مشارکتی است که در آن مجموعه امکاناتی برای اشتراک‌گذاری کارها، فایل‌ها و همکاری پرسنل با یکدیگر و با مدیران سازمان لحاظ شده است.
Skuire Blog
1396/5/21

رواج استفاده از اینترنت اشیاء در آمریکا

از سال ۲۰۰۴ که مقوله‌ای به اسم اینترنت اشیاء (IoT) در گوگل ترندز پدیدار شد، تا کنون این تکنولوژی تحولات بسیاری را شاهد بوده است و امروزه می‌توان از آن به عنوان یکی از رویدادهای اصلی محافل فناوری اطلاعات در کشورهای مختلف جهان نام برد.
Skuire Blog
1396/5/21

هر باج‌افزار ۷۱۳ هزار دلار به سازمان خسارت می‌زند

جرایم سایبری رده‌بالا از جمله سرقت داده، انتشار باج‌افزارها و هک‌های رایانه‌ای بیشتر از هر زمان دیگر رواج یافته‌اند و خسارت‌های فراوان به سازمان‌ها وارد می‌کنند. با این وجود کارشناسان پیشنهاد کردند که سیستم‌های رایانش ابری می‌توانند روش‌های ایمن را در اختیار سازمان‌ها قرار دهند تا این مشکلات کمتر شود.
Skuire Blog
1396/5/5

مایکروسافت به خاطر انتشار ناخواسته نسخه اولیه ویندوز ۱۰ عذرخواهی کرد.

نشنال سافت - پنج‌شنبه هفته گذشته مایکروسافت به صورت تصادفی یک نسخه آزمایشی از Windows ۱۰ builds را که برای توسعه بیشتر به صورت داخلی مورد استفاده قرار می‌گرفت، برای گروه کوچکی از دستگاه‌های مبتنی بر طرح Windows Insider عرضه کرد.
تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بلوار آرش
0919 5305100 ارتباط با مشتریان