معرفی الگوریتم تطابق دقیق دامنه
الگوریتم کبوتر گوگل یکی از الگوریتم های سئو گوگل می باشد که در سال 2012 ارائه شد.
معرفی الگوریتم تطابق دقیق دامنه

گوگل هر بار با دادن الگوریتمی جدید و آپدیت های آن تحول عظیمی در نتایج سرچ ایجاد می کند به طوری که امروزه برای داشتن سایتی که از لحاظ سئو بهینه باشد و در صفحه اول نتایج ظاهر شود هزینه های سنگین و کارهای فراوانی صورت می گیرد و به موضوع بسیار مهمی در دنیا تبدیل شده است.

شرکت طراحی وب سایت ما به شما پیشنهاد می کند که با خواندن مطالب الگوریتم ها و کسب اطلاعات بیشتر، طراحی وب سایت و سئو و بهینه سازی سایت خود را به ما واگذار کنید.

الگوریتم (Exact Match Domain) EMD فیلتری است که گوگل در سپتامبر سال 2012 راه اندازی کرد.

Matt Cutts مدیر مبارزات اسپم در توئیتر اعلام کرد که گوگل یک تغییر کوچک الگوریتم را به وجود خواهد آورد که براساس آن، دامنه هایی که دقیقاً مطابق با کلمات مورد جستجو هستند و از کیفیت پایینی برخوردار می باشند در SERP رتبه کمتری خواهند داشت و در بالای لیست نتایج، نمایش داده نمی شوند.

او اضافه کرد که "این الگوریتم، هیچ ارتباطی با الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن ندارد". الگوریتم پاندا یک فیلتر برای مبارزه با محتوای بی کیفیت است و الگوریتم پنگوئن یک فیلتر برای مبارزه با اسپم وب است.

Exact Match Domains، دامنه هایی هستند که کلماتی در دامنه خود دارند که دقیقاً همان کلمات مورد جستجو هستند. به عنوان مثال، اگر من ویدجت های آبی را به فروش برسانم و نام دامنه www.bluewidgets.com را داشته باشم، این دامنه یک EMD خواهد بود.

سایت هایی که امیدوارند با استفاده از کلمات کلیدی در نام دامنه خود رتبه بندی شوند، محکوم به نظر می رسند.

یکی از خدمات نشنال سافت سئو و بهینه سازی وب سایت و بالا بردن رتبه وب سایت در موتور های جستجو می باشد.

شما می توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان سئو با شماره 021-26420097 تماس بگیرید و یا درخواست تماس خود را از طریق فرم تماس با ما ارسال نمائید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

اهداف الگوریتم های گوگل اهداف الگوریتم تطابق دقیق دامنه اهداف الگوریتم تطابق دقیق دامنه گوگل الگوریتم های گوگل الگوریتم گوگل الگوریتم تطابق دقیق دامنه الگوریتم تطابق دقیق دامنه گوگل معرفی الگوریتم تطابق دقیق دامنه معرفی الگوریتم تطابق دقیق دامنه گوگل معرفی الگوریتم های سئو گوگل معرفی الگوریتم های گوگل آشنایی با الگوریتم تطابق دقیق دامنه آشنایی با الگوریتم تطابق دقیق دامنه گوگل آشنایی با الگوریتم های گوگل آشنایی با الگوریتم های سئو گوگل آموزش سئو آموزش سئو وب سایت آموزش سئو سایت سئو سایت سئو وب سایت نشنال سافت شرکت طراحی سایت و سئو شرکت طراحی وب سایت و سئو Google Exact Match Domain algorithm Google Exact Match Domain Google algorithm اهداف الگوریتم Exact Match Domain اهداف الگوریتم Exact Match Domain گوگل الگوریتم Exact Match Domain الگوریتم Exact Match Domain گوگل معرفی الگوریتم Exact Match Domain معرفی الگوریتم Exact Match Domain گوگل آشنایی با الگوریتم Exact Match Domain آشنایی با الگوریتم Exact Match Domain گوگل شرکت طراحی وب سایت و سئو اهداف الگوریتم EMD اهداف الگوریتم EMD گوگل الگوریتم EMD الگوریتم EMD گوگل معرفی الگوریتم EMD معرفی الگوریتم EMD گوگل آشنایی با الگوریتم EMD آشنایی با الگوریتم EMD گوگل
تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بلوار آرش
0919 5305100 ارتباط با مشتریان