معرفی الگوریتم شاهین گوگل
الگوریتم شاهین گوگل یکی از الگوریتم های سئو گوگل می باشد که در سال 2017 ارائه شد.
معرفی الگوریتم شاهین گوگل

گوگل هر بار با دادن الگوریتمی جدید و آپدیت های آن تحول عظیمی در نتایج سرچ ایجاد می کند به طوری که امروزه برای داشتن سایتی که از لحاظ سئو بهینه باشد و در صفحه اول نتایج ظاهر شود هزینه های سنگین و کارهای فراوانی صورت می گیرد و به موضوع بسیار مهمی در دنیا تبدیل شده است.

شرکت طراحی وب سایت ما به شما پیشنهاد می کند که با خواندن مطالب الگوریتم ها و کسب اطلاعات بیشتر، طراحی وب سایت و سئو و بهینه سازی سایت خود را به ما واگذار کنید.

در مقاله قبلی از نشنال سافت، الگوریتم Possum گوگل را بررسی کردیم.

علت نام گذاری الگوریتم Hawk این است که شاهین علاقه دارد صاریغ (Possum)ها را غذای خود کند و بعضی تغییرات که با الگوریتم Possum ایجاد شده بودند با معرفی این الگوریتم از بین رفتند.

الگوریتم شاهین در سال 2017 ارائه شد و تغییری در نحوه کارکرد فیلتر محلی ایجاد کرد.

گوگل معمولاً به روز رسانی الگوریتم را تأیید نمی کند، فقط می گوید که روزانه چند بار به روز رسانی می شود، پس این مشاهدات بر اساس تجزیه و تحلیلی از نتایج محلی بدست آمده اند.

گوگل لیست هایی از نتایج محلی را که مشابه لیست های دیگر (لیست هایی که قبلاً رتبه بندی کرده است) فیلتر می کند. درواقع گوگل فهرست مرتبط ترین دسته ها را انتخاب می کند و بقیه را فیلتر می کند.

فیلتر تا مدت ها اعمال می شد تا اطمینان حاصل شود که لیست چندگانه ای برای یک شرکت، نتایج جستجو را انحصاری نمی کند. در سپتامبر 2016، به روز رسانی الگوریتم Possum تغییرات مهمی در نحوه عملکرد فیلتر ایجاد کرد. به جای فیلتر کردن فهرست هایی که شماره تلفن یا وب سایت مشترک را به اشتراک می گذاشتند، گوگل لیست هایی را فیلتر کرد که از لحاظ موقعیت مکانی در کنار یکدیگر قرار داشتند.

در 22 آگوست 2017، گوگل الگوریتم را تصحیح کرد تا فیلتر سخت گیرانه تر اعمال شود. ظاهراً هنوز هم فیلترینگ، کسب و کار در همان ساختمان را در نتایج نمایش نمی دهد، اما بسیاری از کسب و کارهایی که نزدیک هستند، فیلتر نمی شوند. (برای مطالعه الگوریتم Possum و اطلاع بیشتر درباره نحوه عملکرد آن به این لینک مراجعه کنید.)

یکی از خدمات نشنال سافت سئو و بهینه سازی وب سایت و بالا بردن رتبه وب سایت در موتور های جستجو می باشد.

شما می توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان سئو با شماره 021-26420097 تماس بگیرید و یا درخواست تماس خود را از طریق فرم تماس با ما ارسال نمائید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بلوار آرش
0919 5305100 ارتباط با مشتریان